pondělí 25. dubna 2011

Velikonoční


Jak jinak strávit Velikonoce při tak krásném počasí než venku! A tak jsme se vydali do jižních Čech a báječně si to užili. Po dlouhé době pár prosluněných fotek, snad jich teď díky lepšímu počasí a novému foťáku bude více a budou lepší...









Šaty, bunda: Zara
Tenisky: Converse

10 komentářů:

  1. Krásný...a ještě jednou chválím vlasy, strašně ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný účes máš a koukám,že jste zavítali i k nám do J. Hradce :-)....

    OdpovědětVymazat
  3. Hurááá dočkali jsme se dalšího outfitu:-)Sluší ti to,koupila jsem si dvoje dlouhé šaty a jsem ráda jsou moc pohodlné...

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. lovelyhair: Já mám J.Hradec moc ráda, takže jsme ho nemohli minout :-)

    nikol: díky, měla jsem teď náročnější období, ale snad se to trochu pohne a posty budou častější :-)

    czech foreigner, Dashulka: Moc díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi strašná kočka! nejlepší je poslední foto :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne :) Mas vyjimecny talent. Ja jsem tyhle saty zkousela a vypadala jako v nocni kosili, ale tobe moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nuf, moc díky.
    Suzie, děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  8. Krumlov nebo se pletu?:-))
    Šaty jsou super a ty záříš jako sluníčko..:-)

    OdpovědětVymazat