neděle 21. března 2010

H&M Garden Collection - my favourites

I'm so excited about the new H&M collection which is coming to the stores right now. I can't wait to see myself its single pieces! Here are the ones I like the most....

Jsem nadšená z nové H&M kolekce, která právě přichází do obchodů. Nemůžu se dočkat až uvidím jednotlivé kousky na vlastní oči! Tady jsou ty, co se mi nejvíce líbí...










































Visit hm.com

6 komentářů:

  1. Tak na ty druhý šatky mám zálusk, ale byla jsem v HM včera a ještě nic moc neměli :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Lucy, jak to tak sleduji na všech fashion blozích, tak se asi v HM pozabíjíme, až tam všechny naběhneme pro naše vysněné kousky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, bezpodmínečně potřebuju nějaké bílé šaty z této kolekce ! ale nemůžu se zatim nějak rozhodnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi šátky...floral oblečení není úplně můj šálek, ale rozhodně je to vydařená kolekce

    OdpovědětVymazat