pátek 12. března 2010

What I like

I found few looks which I like and want to share with you. They inspire me...how about you, do you like them?

Těchto pár kousků a outfitů se mi moc líbí....beru je jako inspiraci na jaro/léto. A co vy, líbí se vám také?

6 komentářů:

  1. Mě se moc líbí ta kombinace s hnědou. Hnědá mi nikdy nepřišla jako jarní nebo letní barva, ale takhle to vypadá skvěle. A zbožňuju ten outfit s košilí a džín. šortkama. A vůbec, košile, šátečky...vypadá to krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no,na man je to take nudne.Vela hnedej-ktoru moc nemusim.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten set s tou copatou modelkou se mi líbí úplně celý, klidně bych si to koupila, jak to leží a běží... Váhám, zda se zeptat, co to je... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se to teda líbí, určo by se tam něco našlo, jen vím, že takový věci prostě neumím nosit, co ty Luci ??

    OdpovědětVymazat
  5. Amazing and so classy! :)

    Great blog post (and blog!)

    Will definitely keep reading. :)



    xx

    OdpovědětVymazat