neděle 7. listopadu 2010

New York - part 2




Po cestě ze Sushi restaurace jsme se jednoho večera stavili v Magnolii (Magnolia Bakery), úžasné cukrárně, kde prodávají ty nejlahodnější dortíčky a laskominky na světě. Koupili jsme čokoládové cup cakes, které omámily naše chuťové buňky následující ráno.


A pak následovalo procházení se městem......

Times Square 



 Dvoupatrový obchod M&M's na Times Square.


Columbus Circle a  Boucheron  Bakery s lahodnými tuňákovými sandviči


Soho 
 Fascinace Chanel butikem.





 Boty na běhání - mě osobně to příjde dost škaredé...


Gray's papaya - hot dogy považované za nejlepší v NY, jí se v kombinaci s papájovo-mrkvovým džusem


 

Winter Theatre, kde se hraje muzikál Mamma Mia! Jít na muzikál na Broadway je při návštěvě NY povinnost - hraje se jich několik, my jsme se rozhodli vidět právě Mamma Mia! 


 MAC store na Times Square 




CHINA TOWN
Návštěva této čtvrti byla velkým zážitkem. Na pár hodin jsem se cítila ne jako v USA, ale přímo jako v Číně. Je to něco úžasného, koupíte zde všechno. Nejvíce mě zaujalo všechno jídlo, ovoce a zelenina a široká nabídka ryb a všech mořských potvor. 






 Ten výběr hůlek byl prostě úžasný...Nejrůznější materiály a barvy.


 Malé želvičky, které vypadaly jako umělé, ale ve skutečnosti byly živé...

 Vystoupení místních umělců v parku. Hudba zněla jako by si právě ladili hudební nástroje...







 Kupujeme durian - ovoce, které je považováno za jedno z nejlahodnějších, ovšem pokud se překoná neuvěřitelný smrad při jeho krájení. Byli jsme zvědaví, zda je to pravda....




 Rambutan - ovoce se sladkou jemnou chutí podobné liči.

 Moc dobré!



RED EGG - čínská restaurace v China Town, kam nás vzali naši přátelé. Já osobně nejsem nadšenec českých čínských restaurací a od návštěvy Red Egg vím, že to, co se nazývá čínskými restauracemi ve střední Evropě rozhodně není čínskými restauracemi.
Jídlo tady bylo výborné!






 Křehké kachní plátky, které kuchař krojí přímo před vámi s jemnou švestkovou omáčkou.




 Sladký dezert s jemnou ovocnou náplní - dobrůtka!



GREENWICH VILLAGE 
Čtvrť se spoustou příjemných kaváren a butiků. Strašně se mi líbí výkladní skříně...Lákavé, nápadité, originální...










 Sushi večeře


 Krájení durianu - připravovali jsme se na strašný smrad....
Na některých místech v Asii jsou dokonce cedule informující o zákazu konzumace durianu.
 ... ale nebylo to tak hrozné, jak jsme čekali.

A ani tak lahodné, jak se píše..... 

11 komentářů:

  1. opravdu skvely vyber mist...taky miluju NY china town, miluju soho a nakupovani v greenwich willage...NY je uzasne misto..a magnolia bakery je opravdu zazitek...

    OdpovědětVymazat
  2. Geniální článek! Znám plno lidí, co bylo v NY, ale od nikoho jsem neviděla tak dokonalou reportáž. A to jídlo...mńamy!

    OdpovědětVymazat
  3. ach..zase tento skvelý NY post....ani neviem čo mám k tomu napísať...to že závidím, už vieš, to že tam to muselo byť skvelé tiež vieš...a tak:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek. A mimochodem, jdu se najíst...z koukání na ty fotky úžasného jídla jsem dostala hlad:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, díky za report, právě jsem virtuálně navštívila NY, snová dovolená..jak chutnalo to smradlavý ovoce ?? Jinak všude Vám to sluší, jste krásní a spokojení tož jen tak dál ***

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, ta chuť je něco jako kombinace banánu, mandlí, vanilky se silnou příchutí cibule. Mě to hodně připomínalo cibulovou šťávu s cukrem, kterou, když jsem byla malá mi dávala máma na kašel... a tuze jsem jí nesnášela :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní, prohlížela jsem se zatajeným dechem!!!! Muselo to být úžasné!!!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Lui, obe reportaze jsou uchvatny a uplne bych tam chtela jet! Vidim, ze jste si to moc uzili a snad sis i privezla spoustu novych ulovku!

    OdpovědětVymazat
  9. Do NY se chci jednou podívat :)
    Krásné fotky a roztomilý blog :-) Jsem tvůj nový follower :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji všem za pozitivní komentáře, jsem ráda, že jsem mohla přiblížit ten kus světa za velkou vodou :-)
    Markett, děkuji, že jsi se stala mým followerem :-) Doufám, že se ti budou i další posty líbit.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby na běhání! Už jsem v těch škaredých botách viděla i lidi v pražském metru!! :/

    OdpovědětVymazat