sobota 13. listopadu 2010

Niagara Falls


Během dovolené v USA jsme navštívili i Niagara Falls. Z New Yorku je to 7 hodin cesty autem, tak jsme se jednoho dne rozhodli jet na výlet. Byl to skvělý zážitek, sice strašná zima, takže jsem na sebe musela navléct, co se dalo, ale i přes tu zimu jsme si to náležitě užili...
K vodopádům je dobré vydat se mimo sezónu, jinak při těch davech lidí, kteří tam hlavně v létě jsou, nemáte šanci udělat ani jednu pořádnou fotku.
Vodopády jsou neuvěřitelné, masa vody je ohromující, při pohledu na ní absolutně nechápu, jak se našli odvážlivci (podle mě blázni), kteří se pokusili skočit s cílem přežít...



 Cesta z NY do Buffalo

 


 Ty budovy po levé straně to už je Canada....





 Cesta, která vede dolů a lze jít až pod samotný vodopád...My jsme se při 5°C nerozdodli promoknout a zmrznout...v létě to může být docela příjemné osvěžení....


 Je taky možné vydat se na projížďku lodí do bízkosti vodopádu...

 




 A cesta zpět do NYC...

7 komentářů:

  1. Nádhera! Tiše závidím možnost takhle cestovat po USA. I když jsem byla blízko, vodopády jsem nenavštívila a dodnes mě to mrzí....Tak snad ještě někdy se do ameriky taky podívám, ale potom by mě lákal asi spíš západ! :-) Moc pěkné fotky máš.

    OdpovědětVymazat
  2. WOW Luci, super fotky !! Je něco, co Vás na cestě opravdu překvapilo, myslím cokoli :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné fotky, jednou bych se tam taky chtěla podívat.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za komentáře, jsem ráda, že se fotky líbí...
    Luci, zásadní překvapení se nekonalo, ale docela mě překvapilo jak moc se mi líbí Španělsko (to bude další post z našeho cestování) a že by mi vůbec nevadilo tam bydlet :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucinko, no tak to je jasný, brácha tam žije a já ten španělský temperament zbožnuju, stejně jako čerstvou margaritu :-) už se těším na španělský cestování s tebou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, taky jsem tam dvakrát byla, natekla mi voda do foťáku. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký blog,cestu do USA ti závidím taky bych se tam chtěla někdy podívat.Už se těším na další fotečky.

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat