neděle 9. ledna 2011

Good girls have long hair

therefore I decided to cut it....




Leather skirt/sukně: H&M
Jeans shirt/košile: Mango
Boots/boty: Deliberi

25 komentářů:

  1. Luci, mě se to tak strašně moc líbí! Už si tě ani nedokážu představit s dlouhými vlasy, protože tohle je tak strašně stylové!

    OdpovědětVymazat
  2. That looks so good on you! really fits your face :D

    Lovely outfit as well!

    Great blog btw, love the design :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, že jsi šla do toho a své dlouhé vlasy ostříhala, protože ti to moc sluší a vypadá to mladistvě, svěže. Ne že by ti to s dlouhými vlasy neslušelo:D

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to a máš je krásně uhlazené! Už bych si takový účes nechala napořád :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucinko, ty bys byla nádherná i kdybys měla na hlavě květák! Ale tenhle účes ti opravdu sekne! Lída tvrdí, že by mi něco podobného taky slušelo, ale já na zkrácení nemám odvahu... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nový střih Ti perfektně sedí ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, Luci, moc ti to sluší. Sice nedokážu říct, v jaké délce vlasů se mi líbíš víc, protože mně se tvé dlouhé vlasy moc líbily, ale tohle je takové šmrncovnější. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, moc Ti to sluší! Mně se většinou líbí delší vlasy, ale musím upřímně uznat, že tohle Ti sekne mnohem víc! Dobrý krok! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za všechny komentáře, jsem ráda, že jsem udělala krok správným směrem.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší, ten krátký sestřih tě osvěžil=) Já se svých dlouhých vlasů nemůžu vzdát, protože vím, že by mě po nějaké době krátké omrzely, ale už by nebylo cesty zpět=)

    zlatosfera.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. To je nejvíc sexy účes co jsem za poslední dobu viděla!

    OdpovědětVymazat
  12. wow vypadáš šik, dobrá volba se ošmikat!

    líbám xxx

    OdpovědětVymazat
  13. Díky, díky, díky, vážím si vašich pozitivních ohlasů.

    OdpovědětVymazat
  14. Luci,nádhera a opravdu je to střih na tebe..skvělé !

    OdpovědětVymazat
  15. Přidávám se! Nový účes Ti dokonale padne! Omládla jsi, jsi taková krásně svěží a dívčí, přitom sexy, super:)

    OdpovědětVymazat
  16. dobrá kombinácia...asi by ma to nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  17. Ten tvůj komentář! :))
    Je to dobrej střih, myslím, že málokomu sluší delší vlasy jen tak rozpuštěný, takhle to vypadá upraveněji.

    OdpovědětVymazat
  18. koukala jsem na fotky s dlouhými vlasy a tohle je stoprocentně lepší! fakt ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  19. Neuvěřitelně ti to sedne. Máš teď ohromný šmrnc. :-)

    OdpovědětVymazat