neděle 25. září 2011

Weekend trip

V poslední době mě chytla chuť poznat trochu více míst v okolí Prahy. A tak jsme se včera ráno rozhodli vyrazit ven a navštívit Kutnou Horu, kde jsem ještě nikdy nebyla....už vím, jak to vypadá v Kostnici, na můj vkus trochu morbidní...

Recently I realized I haven't visited couple of interesting places in Czech Republic yet. Therefore, last morning we decided  to go for a trip to Kutna Hora - historical town near Prague and to enjoy beautiful autumn weather outside.

9 komentářů:

  1. To je teda modbidní dost! :-O Ale super podívaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ta taška je super. Líbila se mi už u Pavlínky a líbí se mi i teď. :) Jinak ti to sluší - jako vždy, Luci. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky půjdu do leopardí šály, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché, pěkné, líbí se mi ty leopardí botky a samozřejmě tuhle kabelku závidím všem, co ji mají :-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc se mi to líbí, není to přehnané, krásně slazené a moc ti to sluší :-)

    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. diky za tip na vylet, vypada to super ,)

    OdpovědětVymazat
  7. ten outfit je vážně super :-)

    OdpovědětVymazat
  8. odkud je ta sala?? moc ti to slusi!!

    OdpovědětVymazat