pátek 2. dubna 2010

Khaki

I didn't have much time to upload new posts recently but today I promised myself to take more pictures... Since I bought this khaki pants I was thinking what to pair with and this morning I just tried to pull out simple white tee and denim shirt....

Krásné Velikonoce!!!!

V poslední době jsem neměla moc času na nahrávání příspěvků, ale dnes jsem slíbila sama sobě, že se to musí změnit.  Od té doby, co jsem si tyto khaki kalhoty koupila, jsem přemýšlela s čím je skombinovat, dneska ráno mě napadlo zkusit jednoduchý bílý nátělník a jeansovou košili...

Enjoy the Easter!!!!!
Wearing: Khaki pants/kalhoty Zara, tee/nátělník ???, denim shirt/košile Mango, shoes/boty Zara

12 komentářů:

  1. Khaki farbu moc nemusim.Ale keby boli nohavice tmavomodre alebo cierne tak su fajn.

    Mas krasne topanky!

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, opět ti to moc sluší a ty boty jsou prostě dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  3. Já khaki barvu moc nemusím, právě proto, že vůbec netuším, s čím jí kombinovat. Ale tobě moc sluší, jsi rozkošná. A nejvíc zbožňuju ten prstýnek a boty :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásný, líbí se mi, jak máš jednoduchý, ale přitom šmrncovní a nápaditý kombinace....mě osobně nejvíc zaujala za džíska :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, perfektní, moc ti to sluší /furt nechápu jak je to možný *-*/ máš to skvěle sladěné zara lady *-*

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty jsou proste bozi! Luci, moc ti to slusi, strasne se mi tvuj styl libi a doufam,ze se mu aspon nekdy budu moct priblizit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná kombinace! Moc se mi líbí ty botičky ;)

    A copak máš na tvářičkách? Tvoje líčení se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kalhoty jsou skvele...a primo volaji ze jsou ze Zary:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nevim, proc se mi rano neodeslal prispevek,ale moc jsem te (zase, jak jinak :D) chvalila a nejvic obdivuju boty, moc se mi libi!

    OdpovědětVymazat
  10. i came across your blog and now im hooked...

    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com
    fashionjinx.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, Na svem blogu jsem ti udelila cenu I love your blog Award, tak mrkni ;) http://lucysstash.blogspot.com/2010/04/i-love-your-blog-award.html

    uz se moc tesim na dalsi tve prispevky a novou inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  12. bozske gate, a este lepsie topanky!wow

    OdpovědětVymazat