pátek 30. dubna 2010

Print dress

This happens if you want to take pictures but you don't have appropriate equipment and a photographer..I'm very sorry for the quality of the pictures...and hope that my new dress is visible enough :-) I was about to buy the dress with camouflage print but it seemed to be too army so at the end I skip it but the same time didn't resist the one which has kind of camouflage print and hint of romance as well.

Tak tohle se stává pokud chcete fotit a nemáte k tomu odpovídající vybavení a fotografa. Omlouvám se za kvalitu foek...a doufám, že moje nové šaty jsou dostatečně viditelné. Chtěla jsem koupit šaty s maskáčovým potiskem, ale nakonec se mi zdály být až moc vojenské, nicméně jsem neodolala těm, které mají sice maskáčový potisk, ale zároveň i špetku romantiky.

 Wearing: Dress/šaty Mango, shoes/boty Bershka, leggins Bershka, bracelets/náramky Mango

6 komentářů:

  1. Jsou krásné a moc ti sluší, Lucinko :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tieto su krasne!!!len leginy by somd ala prec

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se strašně líbí ty legíny v lodičkách. Super nápad!

    OdpovědětVymazat
  4. Krása Luci, šatičky jsou krásně jarní a ty legíny jsou geniální!

    OdpovědětVymazat
  5. Se mi to líbí celé! od hlavy až k botičkám. A legíny přes patu jsou strašně šmrncovní!

    OdpovědětVymazat