pondělí 31. května 2010

Meet my wedding shoes

I can't show you now the pair of shoes which I will wear for the church ceremony because they are already at my parents place. I would wear them all day long but it's allways better to have one more pair of spare shoes (in my case two pairs - I'm not decided yet which one I will choose) especially when the heel of first pair is like 8 cm high. Meet my lovely Vivienne Westwood (Melissa) and Jeffrey Cambell shoes!

Bohužel vám nemůžu ukázat boty, které budu mít na sobě na obřad v kostele, protože už je mám u rodičů. Vzala bych si je na celý den, ale zkušenost říká, že je vždycky lepší mít jedny náhradní boty navíc (v mém případě dvoje - ještě jsem se nerozhoda, které z nich vyberu) obzvlášť v případě, kdy má podpatek těch prvních asi 8 cm. Seznamte se s mými úžasnými botkami Vivienne Westwood (Melissa) a Jeffrey Cambell.

21 komentářů:

  1. Moc se mi líbí oboje, první jsou sice sezóní záležitost, ale stylové, ty druhé mají překrásně řešenou patu a podpatek, jsou prostě nádheré oboje!

    OdpovědětVymazat
  2. WOW, tak ty jsou oboje dobre uletove :) ty druhe s volanky se mi libi mnohem vice,ale zalezi, co pak na sobe budes mit :) a uz se straaasne tesim na svatebni fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, ty první jsem už viděla na několika fotkách, ale teď je mi jasný, že jsem se do nich zamilovala! Jsou božský. Zajímalo by mě, jestli jsou pohodlný :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Blani, zatim jsem v nich chodila jen doma a to mi pohodlne pripadaly, nic netlacilo, vic muzu rict az po vikendu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Botky jsou nádherné-především ty první jsou moji favorité už měsíce!! Hrozně bych si je chtěla pořídit:) Mohla bys mi, prosím, napsat, kde sis je koupila/objednala?

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, oboje botičky jsou nádherný, i když mně se líbí víc asi ty od JC- mám slabost pro tyhle pudrové odstíny.

    OdpovědětVymazat
  7. cooozeee?t y mas boty od vivienne???tak teda to zavidim! aj tie druhe...krasne su oboje

    OdpovědětVymazat
  8. moc dekuji za pozitivni komentare k botum, miluju je oboje, kazde jsou zcela jine... Katy, koupeny byly ve Spanelsku v obchode s botami Melissa.

    OdpovědětVymazat
  9. Wohoo, great choice, just for a stylish lady! Keep in mind that those Melissa ones are very uncomfortable :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda to já přímo učůrávám z těch vivienne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nevím, které jsou krásnější, oboje jsou úchvatné!!!! Přeji ti, ať ti tvůj velký den vyjde, ať máte krásné počasí a tebe netlačí ani jendy boty :) (Mě tlačily děsně, málem jsem se při obřadu vyzula :D )

    OdpovědětVymazat
  12. Luci, mně se moc líbí ty druhé, ale i ty první jsou krásné. Budeš mít holt těžké rozhodování. Hlavně ti přeju moc, moc štěstí a pokud máte svůj velký den pod širým nebem, tak vám přeju ať už se to počasí umoudří a svítí sluníčko. Těším se na fotky. :o)

    OdpovědětVymazat
  13. Oboje boty jsou úžasné. Jsem zvědavá, které si nakonec vezmeš. Mým favoritem jsou boty číslo 1 od Vivienne Westwood. V tak romantický den jedině botky se srdíčky:-)

    OdpovědětVymazat
  14. ty srdickovy uz jsem videla a jsou fakt dokonaly.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, já mám ty stejný botky od Vivienne, akorát v oranžový barvě. Paráda. Můžu se zeptat kde si pořídila ty druhý, od Cambella?
    Měj se...

    OdpovědětVymazat
  16. Ako sa tinosia westwoodovky? aj ja som rozmyslala ze si ich kupim (v inej farbe ) :)

    OdpovědětVymazat
  17. Katko, jsou docela pohodlné, ale na dlouhé chození to není, měla jsem je zatím na sobě jen na chvilku...

    Hush hush, ty od Cambella mám z USA.

    OdpovědětVymazat
  18. Dikes za odpoved. A este jedna otazocka.. nesmyka sa v nich noha? Lebo ja mam z podobneho materialu od Chanel i ked iba slapky a tie cez den, ked sa mi poti noha moc nosit nemozem.. smyk sem smyk tam ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Takovou zkušenost nemám, ale fakt nevím, celodenní nošení možná ukáže něco jiného

    OdpovědětVymazat