neděle 20. června 2010

Long time no see

Wearing: Skirt/sukně, T-shirt/Tričko, Shoes/boty Zara, Purse/kabelka Pull&Bear, Jewellery/bižu Promod

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí modré tričko a modrýma botama, i ta sukně a taky krásně upravené nehtíky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, ty jsi fakt nááádherná ženská! Ta modrá ti strašně sekne a sukýnka je rozkošná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, to je krásný.....pro milovníka modré jako já hotová pastva pro oči....a vždycky když vidím v Zaře některý z těch krásných modrých bot, lituju, že nejsem podpatková holka....

    OdpovědětVymazat
  4. Lucinko, ty jsi tak krásná! Měla jsi být modelka, působíš na fotkách hrozně přirozeně a přitom vypadají úplně profi :-) Outfit je krásný, taky mám moc ráda modrou, mohla bych na tebe koukat celý den :-) Ale neboj, nebudu, jdu se učit :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Such a cute and beautiful ring! Love it!

    ;-)


    xx

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí boty (miluju modrou), v té kombinaci je to jednoduché a svěží a tobě to moc sluší :D Vidím, že máš taky ráda Zaru, škoda, že u nás není :(

    OdpovědětVymazat
  7. Sukně i boty vypadají pospolu úžasně, jen mi k tomu nejde to tričko. Paradoxně nevím, co se mi na tom nelíbí, ale zvolila bych jiné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoduché a krásné!!!!!
    Luci, jsi kočka. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. mne by sa viac páčilo, ak by bola sukňa vyššie, konkrétne na páse. :) bolo by to zaujímavejšie. ale toto nie je ten strih, tak v pohode.
    a topánky sú úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc za všechny komentáře, i ty s připomínkami, je dobré vidět věci z pohledu jiných....

    OdpovědětVymazat