středa 23. června 2010

Once in my life

I enjoyed our wedding photo shooting a lot, it was fun to feel like a "movie star". Although we got bite by so many mosquitos it was worth. For the first time in my life I hope that something nice like this will never ever happen again...

Naše svatební focení jsem si skvěle užila, byla zábava cítit se jako filmová hvězda. I přesto, že se na nás komáři pořádně vyřádili, to stálo za to. Poprvé v životě doufám, že neco tak hezkého se nebude nikdy opakovat...

Wearing: Dress by Pavel Jevula, Shoes Zara

12 komentářů:

  1. Krásné fotky, šaty a líbí se ta jednoduchá bílá kytka, podobnou jsem měla taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ohromně Ti to slušelo! Vážně překrásná nevěsta!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, jsi vážně ta nejkrásnější nevěsta, co jsem kdy viděla! Jsem ráda, že jsi si svůj den užila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. máš krásne boty!a celkovo veľmi pekné svadobné fotky

    OdpovědětVymazat
  5. ˇUplně se mi zastavil dech, je to prostě úžasné!!!! Nádherné fotky a ty jsi nádherná nevěsta!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná nevěsta, krásné šaty, boty, kytka, ženich, prostě všechno.
    Zajímalo by mě využila si záložní obuv?

    OdpovědětVymazat
  7. Moc díky, hned bych si to zopakovala :-)
    Day na náhradní botky došlo, ale až tak ve dvě ráno, do té doby jsem to zvláda s těmi, co jsou na fotce.

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, moooc ti to slušelo, líbí se mi všechno a musím pochválit i účes. Fotky na houpačce jsou vtipné a velice se povedly. Fakt krása. :o) S manželem vám to sluší a tvoříte krááásný pár. Přeju hodně štěstí a hlavně ať se máte pořád tak rádi. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Není co dodat. Fantazie. Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou opravdu moc krásné a měla jsi překrásné svatební šaty.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, zírám s otevřenou pusou na modelku, šaty i vše ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky! gratulujem :)

    OdpovědětVymazat