úterý 3. srpna 2010

Koloběžka

Skoro zapomenuté fotky, u maďarského "moře" Balatonu :-)

Almost forgotten pictures which we took by the Hungarian "sea" Balaton.



5 komentářů:

  1. Jee,
    ja porad cekala kdy zase neco pridas a konecne, na Tebe se tak hezky diva...manzelovi Te musi zavidet ;-)
    ja Te nekde potkat tak fakt bych na Tebe porad koukala (z umeleckeho hlediska, myslim)

    OdpovědětVymazat
  2. a dobre bolo?my sme tam tiež ccheli ísť s kamoškou,ale nakoniec pôjdeme asi k normálnemu moru

    OdpovědětVymazat
  3. Arthera, moc děkuji :-)
    Foly D.Sante, dobře bylo, ale já to spíš beru jako víkendovou relaxaci, jezdíme tam docla často, máme to 100km. Pokud chceš na dovolenou tak určitě raději k moři. Já jsem do Balatonu ještě nikdy nevlezla :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila náhodou, líbí se mi tvůj styl, doufám, že příspěvky budou častější :)

    Kde nakupuješ nejčastěji? V kamenných obdchodech a nebo přes net? Třeba boty, které jsi tu ukazovala k svatbě apod.

    Hezký den, Lucka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko, děkuji za příspěvek, těší mě, že jsi na blog narazila a doufám, že tě bude bavit. Ráda bych příspěvky dávala častěji, ale času je málo, snad se trochu polepším :-)
    Nejčastěji nakupuji v kamenných obchodech, protože jsem ten typ člověka, který když něco vidí, musí to mít hned, ale samozřejmě nakupování přes internet mám taky ráda, jde najít mnohem originálnější věci.

    OdpovědětVymazat