středa 18. srpna 2010

Lace

Since the beginning of summer I was looking for some lace piece which would enrich my wardrobe and recently I finally found one which I like very much. These lace shorts are in my favourite colour, very comfy and easy to pair with the rest of the outfit so I was more than happy when I spotted them in H&M.

Od začátku léta jsem hledala nějaký kousek z krajky, který by obohatil můj šatník. Nedávno jsem konečně našla jeden, který se mi moc líbí. Tyto krajkové kraťasy jsou za prvé v mé oblíbené barvě, za druhé strašně pohodlné a za třetí jednoduše kombinovatelné se zbytkem outfitu, takže jsem byla víc než ráda, že jsem je v H&M objevila.





 T-shirt/tričko: Zara
Shorts/šortky: H&M
Heels/boty: Zara
Headband/čelenka: H&M

9 komentářů:

  1. krasne kratasky a topanky.
    vyzeras uzasne!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ty šortky jsou skvělé, sháním je už dlouho, kde jsi je koupila a za kolik?

    OdpovědětVymazat
  3. Sekne ti to. :)
    Na postavě pracuješ a nebo je to dílo genetiky? :)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. sú strašne krásne a veľmi ti pristanú.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. EatMyLife:H&M Budapest, presne si cenu nepamatuji, ale asi tak 800
    Lucka: zatim dilo genetiky, ale budu muset zacit neco delat :-)
    Moc diky za vsechny komentare!

    OdpovědětVymazat
  6. wow,tie sú skvelé.ja kraťasy moc nenosím,ale tieto by som brala všetkými 1Otimi.)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, ty jsou nádherné! Já na ně teda nemám nohy, tak je ani nemusím shánět, ale to přesně to, co mě spolehlivě zaujme! Se máš, že máš takovou figurku!

    OdpovědětVymazat
  8. Suprová kombinace,všechno je hezky sladěný a k tobě se mi takovýhle věci hrozně hodí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší Ti to moc! Skoro nekomentuji, ale na blog chodím ráda - super fotky, moc hezká (teď už) paní, skvělé outfity...

    (Mám pocit, že by Ti slušel i pytel od brambor.)

    OdpovědětVymazat