středa 1. září 2010

Few days back

Today's post is about the pictures which were taken quickly (apology for their quality) couple of days back before I hit the bed with flu. Hopefully I'll get well soon to shoot some new outfits.

Dnešní příspěvkem jsou fotky staré několik dnů, které narychlo vznikly ještě před tím, než jsem padla do postele s chřipkou (omluva za jejich kvalitu). Doufám, že brzo budu ve formě, abych mohla nafotit nějaké nové outfity.


Dress/šaty: Mango
Leggins/legíny: Bershka
Shoes/boty: Zara
Leather jacket/kožená bunda: Zara

3 komentáře:

  1. Ty šatečky jsou úžasný. A kombinace s legínami a botičkami dokonalá. Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nemůžu pomoct, ale všechny tvoje boty jsou prostě božský! Já se snad naučim chodit na podpatkách :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bunda je skvělá - líbí se mi, že je kožená. Nějak jsem nepřišla na chuť těm syntetickým náhražkám, kterých je teď všude plno....měla jsem podobnou vyhlédnutou v Promodu, ale než jsem se rozhoupala, byla fuč...:o(

    OdpovědětVymazat