pátek 2. července 2010

I wore this outfit some time this week, even don't remember which day was it. These pants are very comfy and together with jeans shirt and pair of high heels make a perfect summer outfit to the office. I got back to the shoes which I bought like 5 years ago and still belong among my favorite pairs.

Tohle jsem měla na sobě tento týden, ani už si nepamatuji, který den to bylo. Kalhoty jsou moc pohodlné a spolu s jeansovou košilí a botami tvoří perfektní letní outfit do kanceláře. Vrátila jsem se k botám, které jsem koupila tak před 5 lety a stále patří mezi mé oblíbené.

 
Pants/kalhoty: Zara
 Shirt/košile: Zara
Handbag/kabelka: Zara
H-heels/boty Baťa
Jewellery/bižu Mango

2 komentáře:

  1. Velmi krásne! Úplne moj styl, i ked mne by sa to nehodilo. Pacia sa mi tie vyssie nohavice.. posobia velmi elegantne.. ;) pristane ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ♥ cute blog ♥

    http://blaaaablaablaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat