úterý 13. července 2010

White summer

I love to wear white colour in the summer, the benefit is that it can be easily combined with any other colour. I  wear white jeans and silk top which is very comfortable even in extremely hot weather. I gave a hint of colour by matching them with blue striped flat shoes and hot red purse.

Ráda nosím v létě bílou barvu, benefitem je, že je lehce kombinovatelná s jakoukoli jinou barvou. Na sobě mám bílé jeansy a hedvábný top, který je velmi pohodlný dokonce v extrémně teplém počasí, špetku barvy jsem dodala modrými pruhovanými balerínkami a ostře červenou kabelkou.

 Jeans: Mango
Top, shoes: Zara 
Jewels:  Mango
Purse: LV

6 komentářů:

  1. pěkné, i když na mě je tam asi moc pruhů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, proužky ti moc sluší! A ta kabelka je k tomu super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se moc líbí jeansy. :o) Outfit ti moc sluší, Luci. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. volakedy som bola zastanca, ze lv sa hodi ku vsetkemu, ale uz ma to preslo.. zvolila by som inu kabelku.. aj ked je krasna, kde si kupila?

    OdpovědětVymazat
  5. Kabelka koupena v LV obchode :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si vůbec nemyslím, že by se LV hodil ke všemu, ale k tomuto se mi červená kabelka líbí moc. Já prostě ten námořnický look zbožňuju už hrozně dlouho, to to ještě vůbec nebyl takový trend. A právě se mi moc líbí, jak je tam ta červená zastoupená jen tou kabelkou.

    OdpovědětVymazat