úterý 6. července 2010

Oversized

This morning the thermometer showed that is going to be another extremely hot day so I decided to put very comfy oversized tunic and jeans shorts on. It turned out that it was good idea because I wasn't freezing in the air conditioned office neither sweating outside.

Teploměr dneska ráno ukázal že bude další extrémně teplý den takže jsem se rozhodla obléct si pohodlný oversized top a džínové šortky. Ukázalo se to jak moc dobrý nápad, protože jsem jednak nemrzla v klimatizací vychlazené kanceláři, ale ani se nepotila venku.

Wearing: all Zara

5 komentářů:

  1. Tohle se mi moc nelibi se priznam teda...fakt jsem si Te predstavovala spise v hedvabne kosilce nebo tilku.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě se to teda moc líbí...podle mě ti sluší všechno, Luci :-) A hrozně se mi líbí, jak umíš nosit podpatky, to je tak strašně ženský!

    OdpovědětVymazat
  3. Zara oh yeah! Love the shoes!

    xoxo!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se to taky nelíbí, ale proti gustu žádný dišputát, že:) Tobě by stejně slušel i pytel.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se to líbí a hodně, je to něco jinýho, než na co jsem u tebe zvyklá a to mně baví a přiznávám, že bych si to z fleku na sebe vzala.

    OdpovědětVymazat