pátek 26. února 2010

Busy week

This week was extremely busy in terms of work, luckily is over and I can finally post the outfit I wore on Tuesday.
I wish I would have more time to take the pictures and post them more often, hopefully, once, it will come true...

Tento týden byl šílený, práce až nad hlavu, naštěstí je už pátek a můžu tady konečně dát fotky outfitu, který jsem měla na sobě v úterý.
Přála bych si, abych měla více času na focení a blog, doufám, že se mi to jednou splní....  

 
Wearing: trousers/kalhoty Zara, T-shirt/tričko H&M, jeans jacket/sáčko H&M, wedges/boty Zara 

8 komentářů:

  1. áááááááách to je zas špica, perfektní, ženské a přitom rošťácké, super Luci...jo a parádní doplňky na krku, co je to zač?

    a ještě jedno, to stále vypadáš tak skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, to na krku mám z Nitry, koupila jsem to před dvěma roky v nějakém no name obchodě... A ráno to trochu trvá, než dám všechno do kupy a tak, aby jste se mě na fotce nelekly:-)

    Moc děkuji za pozitivní komentáře, moc mě to těší a dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo! Tohle je super outfit! Ta bundička mi přijde hrozně odvážná (to víš, su konzerva) a strašně se mi to líbí. Jsi krásná baba a blahopřeju ke schopnosti kombinovat!
    Fajn puntíci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, já tvoje outfity doslova zbožňuju!!! Je to dokonalost, ta bundička je skvělá a ty kalhoty též! Fakt tě obdivuju, jak to umíš geniálně zkombinovat!

    OdpovědětVymazat
  5. Tady Ti to strašně sluší, Tvůj outfit- to je přesně můj šálek kávy:-)

    OdpovědětVymazat