středa 17. února 2010

I love sushi

There is always reason why to go for sushi. Especially on Valentine's Day. I put on my red hot dress which was hidden in my closet nearly a year and we went off.

Vždy se najde důvod proč jít na sushi. Zvláště pokud je sv. Valentýn. Téměř po roce jsem ze skříně vytáhla "valentýnské" šaty a vyrazili jsme. 

 
Dress/šaty Zara, Leggins/legíny Zara, Top/rolák H&M, Belt/pásek Zara, Shoes/boty Stradivarius 



9 komentářů:

  1. Asi se opakuju, ale krása! Strašně ti to sluší a navíc je to neotřelá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. WOW to je perfektní outfitek a hlavně jsi jako hvězda, krásná, zářící a neokoukaná !!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen že jsi krásná a umíš se stylově obléknout, máš i cit pro to, kde se nechat vyfotit! Líbí se mi jak tě ozařuje ta (asi) lampička! Skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, to je fakt krasny outfit! je to neco velmi neobvykleho (pro me) a prece je to krasa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já ani nevím, co na to říct. Kdybych ty šaty viděla v obchodě, tak bych nechápala, na co by si je mohl někdo koupit. A přitom stačí tak málo a je z toho něco takhle neuvěřitelně krásnýho.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera..závidím Ti Tvůj um vše tak dokanale sladit a kombinovat....-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, Lucy, to je krása :-) Nikdy by mě nenapadlo, že může vůbec existovat něco jako valenstýnské šaty a že to může být taková krása. Doufám, že jste si večer užili :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tie saty su krasne,sice mi tam trosku vadi to cierne triko pod tym,ale chapem,e su dost priesvitne a bola zima
    aj ten opasok nema chybu!

    OdpovědětVymazat
  9. já uplne zboznuju sushi - je to vrchol kuchynskeho pozitku :D

    satky jsou suprovy!!

    OdpovědětVymazat