neděle 21. února 2010

Sunny Sunday

When it's sunny and warm outside on Sunday you can't resist to go out, have a walk followed with lunch and delicious Latté Macchiato. I cherish such kind of weekend-afternoons... And the photoshooting on the places which have been framed quite a few times already....you act and feel like a turist - just for fun of it! :)  Awesome! On top of this, it was also an opportunity to show-off with my brand new wedges.

Nedělní slunce a teplo venku bylo jako stvořené pro odpolední procházku spojenou s obědem a lahodným Latté Macchiato. Miluju taková víkendová odpoledne...jen tak se procházet a fotit se na místech, která už byla foťákem několikrát zachycena....cítit se jako turista a užívat si to. Tentokrát to byla navíc příležitost "vyvenčit" nové botky.



Wearing: trousers/kalhoty Zara, T-shirt/tričko Zara, leather jacket/kožená bunda Zara, wedges/boty Zara, coat/kabát Bershka

4 komentáře:

  1. Takhle bych chtěla někdy vypadat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, krása a co to je za kabelčičku? Vůbec bych se přimlouvala za víc fotek s kabelkama. Mně totiž připadá, že většina lidí nosí "lepší" kabelky buď stylem "mám almu, můžu si vzít pytel od brambor a budu šik" nebo "mám almu, vezmu si černý kalhoty a bílou košili, ať to nevypadá přehnaně". A já bych prostě ráda viděla outfity, kde si řeknu, jaká je to krása a jak to s tou kabelkou tvoří nádherný celek a až pak si všimnu, že to je alma (btw.vím, že almu nemáš :-) Ale víš, co myslím, že jo?)

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, vím, co myslíš :-) Tahle kabelka je ze Zary, koupila jsem ji asi před rokem, ale tento víkend jsem ji měla na sobě poprvé. Myslím, že na jaře tuhle barevnou kombinaci dost vyuziju...

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, tak takhle vypadá v mých očích " hvězda " Krásná kombinace, v který vynikne tvá krása, zas mi padá čelist, je to paráda na tebe koukat !

    OdpovědětVymazat