středa 10. února 2010

Glam-up your socks

Socks with sandals... I was 9 y/o when I wore it last time and ever since I've always perceived this combination as a lack of taste, top of the fashion-victimization. Now, few years later (well, in fact more than a few) I admire this cute, girlish and chic-some combination. Appropriate high-heels await at home, I only need to find socks, skirt or shorts to match all together. And... a sweet outfit is ready!

Ponožky v sandálech... To je něco, co jsem naposledy nosila asi ve třetí třídě základky a od té doby to považovala za vrchol nevkusu. Uplynulo pár let (spíš víc než jen těch pár) a tuto roztomilou a chic kombinaci obdivuju. Vhodné boty by doma byly, teď ještě ty ponožky, sukýnku či kraťásky k tomu a sladký outfit je na světě!






6 komentářů:

  1. Tak mně je jasný, že toho se nikdy neodvážim :-) Ale s těma pod/nadkolenkama se mi to zdá nositelnější, to bych možná zkusila... Potřebuju nadkolenky...a boty...sakra :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se na tenhle trend chystám, ale čistě jako ponožky by se mi líbily s botama na klínku a to žádný nemám, takže bude opět nákup :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak tady na ten trend nemám a ani se mi to nelíbí, každopádně ty to budeš umět nosit, tak se těším ne fotečky

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, já si pamatuju, jak jsem kdysi měla takové hezké háčkované ponožky anebo s kraječkovým lemem :D Teď bych už do toho nešla (taky furt nadávám muži, že tohle prostě ne :) ), ale na jiných se mi to možná bude líbit a taky jim bude teplo .)

    OdpovědětVymazat
  5. nejvíce s emi líbí jak je to skombinované na přehlídce Burberry:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně to připadá děsný, myslím, , že návrháři už nevědí čím zaujmout.
    Eva

    OdpovědětVymazat