neděle 14. února 2010

Call of Spring

Despite it got warmer this weekend and I could feel the tender touch of the first spring sunshines, winter still did not say good-bye. So, I decided to challenge it by myself! I put on my flowerful skirt. And you know what? It worked - so well that  I pulled down my jacket to take these pics.
  
I když se tento víkend docela oteplilo a vyšlo pár slunečních paprsků, zima se ještě  nehodlá rozoučit. A tak jsem se rozhodla přivolat jaro alespoň sukní...A víte co? Pomohlo to....Až jsem si z toho na focení sundala kabát.


 
Skirt/sukně H&M, top/rolák H&M, shoes/boty H&M, belt/pásek Mango, jewellery/bižuterie Promod 

11 komentářů:

  1. WOW! Spadla mi čelist! Jdu ji hledat a nasazovat zpátky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nějak nevím, jestli se zvládnu soustředit na oblečky, když sem budeš dávat takový svoje fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW další bez čelisti....ty brďo, krásné oblečení, chválím sukni, boty, přívěsek, nehty a tebe jako celek..bože ty jsi, ale kus !!!! jdu zas do kanálu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky moc díky, jsem ráda, že se Vám to líbí...

    OdpovědětVymazat
  5. Po Lauren Conrad a Vic Beckham jsi jediná žena co "znám", co umí nosit sukně s vyšším pasem!

    Tleskám

    OdpovědětVymazat
  6. Lucy nádhera,strašně Ti to sluší a fotečky jak z časáku.Moc se už těším na další...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, fakt ti to strašně sluší, ta sukně je nádherná :-) Jsi kočka!

    OdpovědětVymazat
  8. Čelist mi nespadla, ale třeštím oči. Moc se mi líbí kombinace pásku a sukně. Zcela vážně uvažuji, že si pořídím něco se vzorkem růží.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása, krása! už aby to jaro bylo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Luci, jsi fakt mega kočka a tenhle outfit to jen podtrhuje, ta sukýnka s páskem je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  11. uh ta sukna je krasna..v poslednej dobe dost ulietam na takychto kvietkavych vzoroch!

    OdpovědětVymazat